ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین زبونی‌های سویل‌آی خانم (1) نانای!

1392/9/25 13:40
نویسنده : مریم خانم
244 بازدید
اشتراک گذاری

سویل‌آی خانم ما صبح‌ها خیلی زود بیدار می‌شه و بعد از این‌که آبجی‌جونمشو راهی مدرسه می‌کنه، حدودای ساعت هشت تا نه دوباره می‌خوابه و دور و ور ساعت دوازده بیدار می‌شه.

دیروز بعد از این‌که از خواب بیدار شد، اومد دست منو گرفت و گفت: " نانای . . . نانای "

گفتم که : " چی می‌خوای مامان‌جونم؟ می‌خوای نانای کنی؟ "

گفت: " نـــــــــــه . . . نــــــــانــــــــای "

گفتم: " باشه بریم بهم نشون بده. "

دست منو گرفت برد سر اجاق گاز دوباره گفت: " نـــــــانـــــــای "

تازه متوجه شدم که بچّه‌م نهار می‌خواد. نیشخند خنده قهقهه خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهار مهرنگار
24 آذر 92 23:39
اخی نانای می خواد الهی مامانی من به وب شما اومدم خوشحال می شم شما هم به من سربزنید اگر مایلید برای اشنایی بیشتر پیغام تبادل
من تو او
25 آذر 92 19:44
چقدر نقطه ها و ویلگول ها و همه چی سر جاشونه احیانا شوما دبیری چیزی نیستین؟ ادبیات؟
الهام
28 آذر 92 12:46
نه بابا دبیر ......ااااااااا.؟؟؟؟؟ فارغ التحصیل رشته ....ی درسته؟؟؟؟؟؟
مریم خانم
پاسخ
بله درسته
ائل‌آی
5 دی 92 18:51
شکمو خانم
مریم خانم
پاسخ
ائل‌آی خانم، شما هم؟؟؟؟