ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین‌کاری‌ها و شیرین‌زبونی‌های سویل‌آی خانم (41-13)

1394/3/29 3:53
نویسنده : مریم خانم
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

تازه از مهمانی افطاری که دعوت شده بودیم (اونم روز اول ماه رمضان) برگشته بودیم که سویل‌آی خانم از داخل اتاق من، منو صدا کرد که: «مامان توروخدا بیا، توروخدا بیا پیش من!!!»

وقتی رفتم تا در اتاقم رو باز کنم متوجه شدم که وقتی برگشتیم، سویل‌آی خانم تشریف بردن داخل اتاق من و  از داخل در رو روی خودشون قفل کردن!

بعد از ده دقیقه کلنجار رفتن با در و قفلش، بالاخره با همکاری خودش، که کلید رو چرخوند و من با پیچ‌گوشتی، هلش دادم به داخل تا درش آورد و از زیر در ردش کرد، در رو باز کردیم و سویل‌آی خانم تشریف آورد بیرون.

وقتی در رو باز کردم و بغلش کردم، قلبش داشت مثل گنجشک می‌زد، بس که ترسیده بود. بغل

پسندها (1)

نظرات (0)