ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین زبونی‌های سویل‌آی خانم (12) آوین جون!

1393/12/11 1:59
نویسنده : مریم خانم
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

کار مهمی داشتم و سویل‌آی خانم نمی‌ذاشت که به کارم برسم. هی من می‌فرستادمش پی نخودسیاه و هی سویل‌آی خانم می‌رفت و می‌اومد و حواس منو پرت می‌کرد.

بار آخری که بالاخره موفق شدم تا راضی‌ش کنم که بذاره تا من کارم رو انجام بدم، بهش گفتم: «الآن برو؛ وقتی من کارم تموم شد، زنگ می‌زنم تا با آوین جون صحبت کنی.»

چشماش برق زدن و گفت: «مامانش مال تو، آوین مال من»

خندهقه قههخنده

 

توضیح این‌که: آوین جون دوست جدید سویل‌آی خانم ماست و چهل روز ازش کوچک‌تره.

و توضیح مهم‌تر این‌که: چون نمی‌دونستم که منزل هستن یا نه، نمی‌تونستم بهش قول بدم که به آوین جون می‌گم بیاد خونه‌مون یا ما می‌ریم منزل اونا تا سویل‌آی با آوین بازی کنه، ولی همین قولمو سویل‌آی خانمم پذیرفت و رفت و خودشو با نقاشی و خط‌خطی کردن دفترش سرگرم کرد.

پسندها (2)

نظرات (3)

عسل
29 فروردین 94 1:19
وبلاگ قشنگی داری ایشالا همتون موفق باشید
ĸoѕαr
7 اردیبهشت 94 20:58
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان آنيتا
28 اردیبهشت 94 22:03
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره