ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین کاری‌های سویل‌آی خانم (4) حبّه‌ی سیر

1392/5/22 19:58
نویسنده : مریم خانم
407 بازدید
اشتراک گذاری

سر ظهر، برای نهار مامانم چند تا دونه حبه سیر پوست کند تا توی ماست بریزه.

سویل‌آی خانم طبق معمول که نسبت به همه چیز کنجکاوی نشون می‌ده، یه حبه سیر برداشت و با خودش برد یه گوشه‌ای و مشغول گاز زدن اون شد. با خودم گفتم تنده و نمی‌خورتش. بعد هم مامانم اون حبه سیر رو برداشت و داد به من تا عکسش رو یادگاری نگه دارم. منم اون حبه سیر رو گذاشتم روی میز کنار گوشیم تا ازش عکس بگیرم.

عصر یادم افتاد و رفتم سراغش ولی اون حبه سیر رو پیدا نکردم.  ابرو

بعد از یه مدتی، مثلاً یک ربع نیم ساعتی که گذشت، سویل‌آی اومد نزدیک من تا بخوابونمش. همین جوری که توی بغلم بود یه آروغ گنده توی صورتم، تحویل من داد که تا یک ربع بوی سیر دهنش توی بینی‌م بود.اوه

بعد هم تکه‌های اون حبه سیر رو گوشه کنارا پیدا کردم و فهمیدم بعدش دوباره رفته سراغش و تا جایی که جا داشته خورده‌تش!!!آخآخ آخ

 

البته من تا شب قربون صدقه‌ی بوی دهن بچّه‌م رفتم و همه خندیدن. عینک نیشخند چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
4 شهریور 92 10:24
سلام کی اپ میکنی پس؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم خانم
پاسخ
هروقت وقت داشتم