ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

ائل‌آی قانع من

1392/5/22 11:54
نویسنده : مریم خانم
328 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی ائل‌آی دو سال و نیم یا سه سالش بود، یه روز اومد و به من گفت: «مامان من لوبیاپلو می‌خوام.»

منم براش لوبیاپلو درست کردم.

دو روز بعدش دوباره لوبیاپلو خواست و من دوباره براش لوبیاپلو درست کردم.

تا سه هفته، یک روز در میون اون لوبیاپلو خواست و من هم براش درست کردم، تاحدی که دیگه حال خودم از لوبیاپلو به هم می‌خورد ولی این بچّه کوتاه بیا نبود؛ تا این‌که رفتیم ارومیه. 

روز دوم یا سومی که ما ارومیه بودیم، مامانم قورمه سبزی درست کرده بود.

همین که سر سفره ائل‌آی قورمه سبزی رو دید، گفت: «مامان ببین من از این لوبیاپلوهای مانجون می‌خوام!»

 

تمام اون مدت که من یه‌ روز در میون براش لوبیاپلو درست کرده‌ بودم، طفلک من دلش قورمه سبزی خواسته بود ولی لوبیاپلوها رو هم خورده بود و اعتراض هم نکرده بود.

 

بچّه به این قانعی کی داره؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
26 مرداد 92 11:30
ماشالله... انشالله خدا واستون نگه هشون داره