ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

لطفاً فیلم "زندگی در شهر بزرگ" رو نخرید!

1392/9/25 23:51
نویسنده : مریم خانم
404 بازدید
اشتراک گذاری

لطفاً فیلم "زندگی در شهر بزرگ" رو نخرید

این فیلم سرتاسر پر از تبلیغات اجناس و محصولات مختلف ایرانی و خارجی هست و هیچ موضوع و داستان خاصی نداره.

خود من، پولی رو که بابت چنین فیلم سخیفی هزینه کردم، برای سازنده‌های این فیلم حلال نمی‌کنم. چون تمام این تبلیغات رو می‌شه بدون صرف پول و فقط با صرف یک ساعت زمان جلوی تلویزیون، دید.

برای منی که نسبت به اورجینال بودن فیلم‌ها همیشه حساس بودم و هیچ‌وقت فیلم کپی تهیه نکردم، (مثلاً سریال قهوه‌ی تلخ رو تا سی قسمت خریدم و بعدش که داشت به سمت بی‌محتوایی و آب‌بندی پیش می‌رفت از خریدش صرف نظر کردم و با این‌که دوستان تهیه‌ش می‌کردن هیچ‌وقت راضی نشدم چون خودم پولش رو ندادم ببینم) این احساسِ یه ناروی بزرگه. یه سوءاستفاده زشت که عوامل این فیلم از احساسات افراد مثل من کردن و با درست کردن همچین فیلم مزخرفی، و فقط به نیت سرازیر کردن پول مردم توی جیب خودشون، کلاه دسته‌جمعی سر مردم خودشون گذاشتن.

من برای رضا عطاران، بهنوش بختیاری و همسر کارگردانش محمدرضا آریان واقعاً متأسفم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام
25 آذر 92 23:55
آخه مریم خانم این کارا از شما بعیده
مریم خانم
پاسخ
چرا عزیزم؟
الهام
26 آذر 92 0:04
چون چ چسبیده به را
مریم خانم
پاسخ
جانم؟؟؟؟
الهام
26 آذر 92 0:05
حالا بخاطر دو دونه بلیط خون خودتو کثیف نکن میدونم با احساسات تو بازی کردن
مریم خانم
پاسخ
به خاطر پول خودم نیست. به خاطر پول بقیه‌ست که این یادداشت رو گذاشتم وگرنه من که پول دادم تموم شده. گفتم بقیه ندن. آره دیدی چه‌جوری با احساسات من بازی کردن خواهر؟؟؟