ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

ائل‌آی بازی‌گوش من! (2)

1392/9/27 17:28
نویسنده : مریم خانم
297 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بازی‌های ائل‌آی با من، وقتی‌که سه سال یا سه سال و نیمش بود، "مامان بازی" بود. به این ترتیب که می‌اومد و به من می‌گفت: "مامان! می‌آی تو دخترم بشی منم مامانت بشم؟" و من هم قبول می‌کردم. ولی این بازی از صبح که شروع می‌شد دیگه تا شب که ائل‌آی خوابش بگیره، تمومی نداشت.لبخند و جالب بازی اون‌جا بود که تمام کارای روزمرّه‌ش رو هم توی بازی انجام می‌دادیم:

مثلاً وقتی تشنه‌ش بود می‌گفت:

"دخترم! منو بگیر بغلت تا لیوانمو پُرِ آب کنم!"

یا وقتی می‌رفت دستشویی می‌گفت:

"دخترم! بیا منو بشور!"

یا اگر تلفن زنگ می‌خورد، کسی که پشت خط بود باید حتماً بهش می‌گفت: "ائل‌آی خانم، من با دخترتون کار دارم!" تا ائل‌آی عزیرم راضی می‌شد گوشی رو بده به من و می‌گفت:

"دخترم! بیا تلفن با شما کار داره!"

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام
28 آذر 92 12:47
جانه من نمیدونی من کدوم الهامم؟؟؟؟؟
مریم خانم
پاسخ
نه از کجا باید بدونم؟ این‌جا فقط اسمتون رو نشون می‌ده می‌شه خواهش کنم خودتون رو معرفی کنین. لطفاً
الهام
28 آذر 92 16:16
بابا الهام حمیدی دیگه نگوکه منو نمیشناسی
مریم خانم
پاسخ
قبلاً هم گفتین الهام حمیدی. ولی من دوست یا فامیل یا آشنایی به اسم الهام حمیدی اونم از کرمان ندارم. مرسی که خودتون رو معرفی کردین بعدشم رشته‌ی تحصیلی منو از کجا می‌دونین؟
الهام
28 آذر 92 21:38
بیخیال
مریم خانم
پاسخ
مرسی
خاله عسل
28 آذر 92 22:45
اي جونمائل آي خودم كاراي شيرينت يادمه خاله جونم بامزه ي خاله
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
29 آذر 92 2:27
ای جون دلم... خوبه ها.ادم نفس س س س س س می کشه. نفس ها! مگه نه؟
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
29 آذر 92 15:27
سلام بانو جانم. نه اصلا برای من مهم نیست. اصولا من سبک زندگی خاص خودم رو دارم. ادعا نمی کنم بسیار پول دار هستم.نه .یه زندگی معمولی ودرآمدی که کفاف می ده وکم نمیاریم تا سر برج.الحمدلله. سبک زندگی من اینه.من پادری بافتنی رو بیشتر از پادری گرون قیمت دوست دارم. من دوست دارم کف آشپزخونم روفرشی گل منگلی بندازم چون بهم حس زندگی وصمیمیت میده.من حتی دوست دارم توی خونه مبل نداشته باشم(!) چون رو زمین با مهمونام احساس خاکی بودن وصمیمیت بیشتری دارم. من پشتی ترکمنی با رو پشتی های روبان دوزی رو دوست دارم.من خونه ام رو با اون سرامیکای ابی قدیمی دوست دارم. من سبکم اینه.کسی خوشش نمیاد یا از نظرشون گواهی بر فقر و نداریه؟! اصلا مهم نیست. شما چرا شرمنده بانو؟ دشمنت شرمنده. وا! چه حرفا!
مریم خانم
پاسخ
خواهش می‌کنم عزیزدلم.
مامان بهار،مهرنگار
2 دی 92 3:12
چه جالب .مامان زرنگی بوده به منم سر بزن خوشحال میشم
خشایار
3 دی 92 15:58
سلام منو لینک کردی خبرم کن
مریم خانم
پاسخ
حتماً