ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین‌کاری‌های سویل‌آی (2)

1392/4/25 19:08
نویسنده : مریم خانم
409 بازدید
اشتراک گذاری

یه هلو آوردم براش تا بخوره، یه کمی گازش زد بعد هی تلاش می‌کرد تا اونو بذاره توی دهن من حتی وقتی که از توی دستش می‌افتاد زمین! بعد سرشو برا من تکون می‌داد که یعنی بگو "به به" !!! آخه من خودم هر وقت یه چیزی می‌ذارم توی دهنش سرمو به علامت تشکر و لذت بردن (هردوباهم) تکون می‌دم و می‌گم "به به" تا اونم تکرار کنه و یاد بگیره. منظور اونم همین بود که من ازش تشکر کنم !!!!

هلوش افتاد زمین و من دستم رو دراز کردم تا اونو بردارم و بدم بهش . . . یهو دست منو گرفت و با انگشت سبابه‌ی کوچولوش شروع کرد برای من لی لی حوضک خوندن!!! که اونم چند روز پیش از زن‌عموش یاد گرفته بود هی می‌گفت: «لی لی لی لی»

دستاشو گرفتم توی دستم و بوسیدمش و بهش آفرین گفتم، از ذوقش دست منو گرفت و تکون داد و گفت:«یا یا یا یا» یعنی داشت دیگه با من دست می‎داد و یالله می‌گفت!!!

 

تمام اینا که نوشتنش ده دقیقه و خوندش لااقل دو سه دقیقه طول می‌کشه، عرض بیست ثانیه اتفاق افتاد. خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

****************
22 مرداد 92 14:39

جالبه

.
.
.


پاسخ:
سلام عزیز دلم.
درکت می‌کنم.
اگه فکر می‌کنی با اومدن این‌جا و گفتن هر چیزی که دوست داری حالت خوب می‌شه اشکالی نداره.
بیا و بگو.
من به همه‌ی درد دلات گوش می‌کنم.
سرزنشت هم نمی‌کنم.
دنبالت هم نمی‌گردم که ببینم کی هستی.
اگه این‌جا اومدن و حرفای دلتو زدن آرومت می‌کنه بیا.
باز هم منتظرتم.