ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین‌کاری‌های سویل‌آی (1)

1392/4/23 13:01
نویسنده : مریم خانم
371 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش سویل‌آی خانم ما، یه قند از توی قندون برداشت.

بهش گفتم: "بذار سر جاش".

با شیطنت تو روی من خندید. 

یه‌کم اخم کردم و گفتم: "بذارش زمین". 

قند توی دست راستش بود. دستش رو برد طرف زمین و یه‌کم پشت دست راستش رو مالید به زمین.

یه لحظه من رومو برگردوندم که اون خنده‌ی منو نبینه!

ناقلا، قند رو از توی دست راستش گرفت توی دست چپش و دست چپش رو پشت سرش قایم کرد.

و همچنان داشت می‌خندید. 

 

بعد نیم ساعت یهو متوجه شدم  که داره همون قند رو با خِرت و خِرت می‌خوره. niniweblog.com

 

کف دست چپش هم نوچ شده بود و دونه‌های ریز قند تو دستش مونده بود.

و باز هم داشت می‌خندید. به قول معروف "همچون فاتحی مغرور"!!!!  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین
23 تیر 92 14:02
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟
مامان یک عدد کلوچه
24 تیر 92 1:53
عزیز دلمممممممممممممم نوش جونشششش
****************
7 مرداد 92 1:04
خداااااا نگهداره دختراتو برات خیلی خوشگلن

من ترکی بلدم چه اسسسسسسسسم های قشنگی ... تا حالا نشنیده بودم. اسم سویل آی رو می گم

موفق باشی


عاطفه
14 مرداد 92 23:17
خیلیییییی با حال بود ! برای همه تعریف کردم