ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

سویل‌آی و بازی کردن‌هاش (1)

1392/3/24 21:12
نویسنده : مریم خانم
350 بازدید
اشتراک گذاری

یه جایی خوندم که بچّه‌ها تو این سن (یعنی یک سالگی)، بزرگی و کوچیکیِ اشیاء رو تشخیص می‌دن و اشیاء کوچیک رو توی ظروف بزرگ می‌اندازن.

در همین راستا دیروز صبح سویل‌آی کوچولوی ما بعد از صرف صبحانه، لیوان چایی من رو (که پر بود)‌ برگردوند رو زمین یعنی روی فرش. بعد لیوان رو وایستوند و مکعب سبزش رو انداخت توی اون. و لیوان رو داد به من و رفت سراغ یه خرابکاری دیگه.

(البته سویل‌آیِ ناز نازیِ یازده ماهه‌ی ما، این کار رو چند روز پیش هم با مکعب‌های رنگی‌ش و سبد کوچولویی که برای اونا خریدم امتحان کرده بود ولی خوب این دفعه . . . . )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
25 خرداد 92 15:44
برای پست بالا:
خدا رو شکر.شادی هاتون بیش از پیش.شکرگذاری هاتون مستدام.

درضمن
ممنونم که سر زدید به من ومادرانه هام.
مریم خانم:
خواهش می‌کنم عزیزم. من هم از شما سپاس‌گزارم.

hossein
26 خرداد 92 14:23
سلام دخترای زیبایی خدا بهتون داده خداحافظشون باشه
مریم خانم
پاسخ
ممنونم. لطف دارین. ان‌شاءالله.