ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

سویل‌آی و عواقب تاتی کردن‌هاش (1) !!!

1392/3/24 20:49
نویسنده : مریم خانم
297 بازدید
اشتراک گذاری

«دستم بگرفت و پا به پا کرد           تا شیوه‌ی راه رفتن آموخت»

پشت کامپیوتر نشسته بودم و حسابی مشغول بودم که سویل‌آی چهار دست و پا خودشو رسوند به من. دستش رو گرفت به صندلی و ایستاد و با «دَن دَن دَن . . . و بَم بَم بَم . . . » توجه من رو به خودش جلب کرد. با دو تا دندوناش یه خنده‌ی شیرینی تحویل من داد و دلبری کرد و زُل زد توی چشمام. منم اونو بغلش کردم. 

niniweblog.com 

بعد از دو سه دقیقه تصمیم گرفت بره پایین برای همین یه انگشت از هر دستمو گرفت توی دستای کوچولوش و از توی بغلم، سُر خورد و روی زمین ایستاد تا تاتی کنه. اون بیشتر از نیم ساعت بدون وقفه (شونزده ـ هفده دور) توی خونه راه رفت و در تمام مدت هم برای خودش آواز خوند. چند بار هم، هر بار یکی از دستامو ول می‌کرد و می‌خواست ببینه که می‌تونه بدون کمک راه بره یا نه. خلاصه وقتی دست من رو ول کرد، از کمر درد نمی‌تونستم پشتم رو صاف کنم.

 

جالبش هم این‌جاست که با هیچ اسباب بازی‌ای چیزی هم گول نمی‌خوره تا ولم کنه. مگر این‌که خودش خسته بشه.

.

.

.

خلاصه این‌که . . . . . بازم سویل‌آی خانم اومد . . . . پاشم برم به وظیفه‌ی خطیر (!) مادری‌م عمل کنم و بازم با هم‌دیگه تاتی کنیم. جای همه‌ی دوست داران خالی!!!  

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عسل
28 خرداد 92 21:30
قربونش برم .....خیلی منطبق با تکنولوژی و کارهای روز دنیا....جیگر خودم