ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

تولدم مبارک :)

1392/11/20 17:00
نویسنده : مریم خانم
474 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یعنی 20 بهمن تولدمه لبخند. من این روز عزیز رو به خودم، همسرم، دخترام، خانواده‌م، دوستانم و همه‌ی عزیزانی که این‌جا رو می‌خونن تبریک و تهنیت می‌گم نیشخند.

و چون از همه‌تون دورم، دوستان عزیزم رو به یه کیک خوشمزه و راحت مهمون می‌کنم:

کیک فنجانی (بدون فر)

(البته من خودم یه بار توی قابلمه درست کردم، چند بار هم توی مایکروویو؛ خیلی عالی درمی‌آد. به همه توصیه‌ش می‌کنم. آماده کردن موادشم که بیشتر از 3 - 4 دقیقه وقت نمی‌بره. عینک)

 

یک‌شنبه 20 بهمن 1392 ساعت 5 بعدازظهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

aban91
20 بهمن 92 21:20
ای جاااااااااااانم... تولدتون مبارک. ایشالا سایه تون همیشه بر سر بچه هاتون باشه..خدا حفظتون کنه...کیک هم عالی بود... دستتون درد نکنه....
مریم خانم
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم نوش جان
aban91
20 بهمن 92 21:20
aban91
21 بهمن 92 13:40
ممنونم بابت تموم حرفها و مهربانی هاتون... خیلی وقت بود مطالبتون رو میخوندم..از اون پستی که درباره ی خانوم بودن دختر بزرگتون نوشته بودین همراه وبلاگتون شده بودم...بعدش دیگه آرشیوتون رو هم خوندم. خدا بچه هاتون رو براتون حفظ کنه و سایه تون بالا سر بچه هاتون باشه...
مریم خانم
پاسخ
ممنون عزیز دلم. منم از این‌که دوستی مثل شما پیدا کردم، (هرچند که من بزرگترم! ) به خودم می‌بالم. سلامت باشین برای خصوصی هم «الهی آمین هزاران مرتبه»
مامان یک عدد کلوچه
26 بهمن 92 13:08
دیرم اومدم میدونم.. تولدت مبارک عزیز دلمممممممممممم
مریم خانم
پاسخ
خیلی ممنون خانمی حسابه
نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
4 اسفند 92 16:08
دلم میخواد عزیز باشی.همیشه... این بهترین دعایه که میتونم برای بهترین هام بکنم. مبارک باشید.
مریم خانم
پاسخ
خیلی ممنون عزیز دلم به خصوص برای دعاتون