ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین کاری‌های سویل‌آی خانم (21) وقتی من بیدارم نخوابین :)

1392/10/23 20:31
نویسنده : مریم خانم
350 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر، روی زمین نشسته بودم و تکیه داده بودم به مبل، سرم رو گذاشته بودم روی مبل و چشمام رو هم بسته بودم.

سویل‌آی خانم اومد بالای سرم. اول با اون انگشتای نازک کوچولوش، موهای ابروهامو گرفت و کشید. خنده‌م گرفت و یه لحظه چشمام رو باز کردم. باز چشمام رو بستم.

دوباره دستاشو آورد سمت صورتم. متفکر

با انگشتای دست چپش، مژه‌هامو گرفت و ناغافل انگشت سبابه‌ی دست راستش رو فرو کرد توی چشمم. خنده

وروجک شیطون بلا عینک

23 دی‌ماه 1392 ساعت 20:31

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)