ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

ائل‌آی دل نازک ِ مهربون من !

1392/10/15 18:20
نویسنده : مریم خانم
337 بازدید
اشتراک گذاری

ائل‌آی دو تا عروسک گوشتی یک شکل داشت. (یعنی هم‌سایز و هم‌رنگ و حتی لباساشونم مثل هم بود) یکی از این عروسکارو خودم براش خریده بودم و یکی دیگه‌شم مامانم. برای همین هر دو تصادفاً مثل هم از آب دراومده بودن.

ائل‌آی اسم یکی‌شونو گذاشته بود بهاره و اسم اون‌یکی رو هم گذاشته بود ستاره. و علاقه‌ی زیادی هم به هردوشون داشت.

بعد از مدتی ما حاضر شدیم تا بریم ولایت! عینک به ائل‌آی تأکید کردم که فقط یکی از اون دوتا رو می‌تونه با خودش ببره و خودش از بینشون یکی رو انتخاب کنه.

موقعی‌که کاملاً آماده بودیم و می‌خواستیم حرکت کنیم، متوجه مکالمه‌ی ائل‌آی با عروسکاش شدم.

ائل‌آی، بهاره رو گرفته بود بغلش و داشت با ستاره خداحافظی می‌کرد:

"ستاره . . . ما داریم می‌ریم. . . . تنها تنها می‌مونی؟ . . . گریه نکنی‌ها! . . . تنها تنهایی بازی کن. . . . ما زودِ زودِ زود برمی‌گردیم."

بعد یهو پشیمون شد. ستاره رو بغل کرد و شروع کرد با بهاره خداحافظی کردن:

"بهاره . . . ما داریم می‌ریم مسافرت. . . . تنها تنها می‌مونی؟ . . . گریه نکنی‌ها! . . . تنها تنها بازی کن. . . . ما زودِ زودِ زود برمی‌گردیم."

دیگه دلم طاقت نیاورد و بهش اجازه دادم تا هر دو تا عروسکاش رو (که تا برسیم هم هر دو رو بغل گرفته بود،) با خودش بیاره.بغل مژه

و فقط خدا می‌دونه که بغل کردن یه دختربچّه با دوتا عروسک توی بغلش، چه کار سخت و طاقت‌فرساییه. راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله عسل
16 دی 92 1:27
از بس كه اين بچه مهربونه و البته حرف گوش كن قربون ائل‌آی جون خودم برم من ايول به تو خاله جونم بهت افتخااااااار مي‌كنمممممم
مامان بهار،مهرنگار
21 دی 92 23:57
نازی به این همه مهربونی.قربونت برم
مریم خانم
پاسخ
خیلی ممنون خاله‌جونم مرسی که اومدین