ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

خاطرات مهد کودک ائل‌آی بازی‌گوش من! (3)

1392/10/15 15:57
نویسنده : مریم خانم
306 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی ائل‌آی سه سالش بود، به خواست خودش بردمش و توی یه مهدکودک نزدیک منزلمون، ثبت نامش کردم. چون تا توی تلویزیون بچّه‌ها رو می‌دید، می‌گفت: "می‌خوام برم پیش نی‌نی‌ها، می‌خوام با نی‌نی‌ها بازی کنم."لبخند

هر روز در کنار خوراکی اصلی‌ش (طبق برنامه‌ی مهد کودک) براش لقمه‌ی نون و پنیر و گردو درست می‌کردم و می‌ذاشتم توی کیفش. عینک

یه‌بار خاله الهه مربی مهدشون، وقتی سر ظهر رفته بودم تا ائل‌آی رو برگردونم خونه، به من گفت: "مامان ائل‌آی! من از طرف مورچه‌های مهد از شما کمال تشکر رو دارم. از این‌که به فکرشونی و هر روز براشون غذا می‌فرستی ازت ممنونم"

با این جمله‌ی خاله الهه، من و همه‌ی مامانایی که اومده بودن بچّه‌هاشون رو ببرن کلی خندیدیم.خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عسل
16 دی 92 1:22
منم به نوبه‌ی خودم هم از خواهر گلم و هم از ائل‌آی نازنينم تشكر مي‌كنم از بس كه شما دو تا مادر و دختر مهربونين
مریم خانم
پاسخ
خواهش می‌شه عزیز دلم