ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین کاری‌های سویل‌آی خانم (11) گریه‌های الکی

1392/7/29 22:53
نویسنده : مریم خانم
323 بازدید
اشتراک گذاری

یه چندباری وقتی سویل‌آی خانم ما یه کاری می‌کرد که لازم بود باهاش برخورد (!) بشه، (مثلاً وقتی موهای آبجی‌جونمش یا من رو می‌کشید یا مثلاً وقتی مداد آبجی‌جونمش رو برمی‌داشت و من می‌خواستم ناراحتیم رو از این موضوع بهش بفهمونم) با دستام صورتم رو می‌پوشوندم و براش الکی گریه می‌کردم تا بفهمه که من ناراحتم!

حالا یاد گرفته و برای هر چیزی که می‌خواد و ما بهش نمی‌دیم، دستاش رو می‌گیره جلوی چشماش و الکی صدای گریه درمی‌آره و بعدش با شیطنتی که توی چشماشه، تو روی ما می‌خنده.

اینم فیلم گریه کردن الکی سویل‌آی خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حاجی
15 آذر 92 19:38
پستاتون بامزه بودن دلم واسه سه قلوهای خواهرم حسابی تنگ شد