ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

سویل‌آی و بازی کردن‌هاش (4)

1392/4/5 18:20
نویسنده : مریم خانم
363 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از نهار رفتم توی آشپزخونه سر ظرفشویی که ظرف‌های نهار رو بشورم. چند دقیقه بعد من هم سویل‌آی خانم تشریفشون رو آوردن توی آشپزخونه و با سبدها و ظرف‌های رنگی توی آشپزخونه سرگرم شدن.

وقتی کارم تموم شد و اومدم توی هال، دیدم قاب دستمال کاغذی خالیه و همه‌ی دستمال‌ها روی زمین پخشن.niniweblog.com

خودم باید حدسش رو می‌زدم که همون چند دقیقه تأخیر سویل‌آی خانم، خودش یه زمان کافی برای خرابکاری‌های ایشونه!!! niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یک عدد کلوچه
6 تیر 92 12:27
یه بار دیانا از این بلاها سر یه بسته 3 لایی دستمال کاغذی سافتلن بیچاره اورد با این تفاوت که همه رو ریز ریز کرده بود ریخته پشت مبل...
الاهیی دور این دخملت بگردم که از این فسقلیگیش خرابکاری بلده


خدانکنه خاله جون
بله. این فسقلی ما از وقتی تونست بشینه یعنی از شیش ماهگی، اولین چیزی که توجه‌ش رو جلب کرد، جعبه دستمال کاغذی بوده و هنوز هم براش جذّابه. خدا نکنه که روی زمین بمونه.

ج.خ.: ممنونم. خیلی به من لطف کردین.


عقیق
11 تیر 92 21:02
سلام تو وبلاگ ميثمك امروز عكس 1037 رونمایی شد و يكي گفت دختر شماست
نمیدونم چقدر درسته
بهرحال خبری ازتون نیست.
گفتم شاید نمیدونيد بیام خبر بدم.

ممنونم
مائده
12 تیر 92 11:36
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک عزیزم
علی خوشتیپ
12 تیر 92 16:14
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 92 16:15
تولدت مبارک عزیزم

ممنون
خاله پارمیدا
12 تیر 92 20:41
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ ✿ پــارمــیــدا نی نی خوشــکــل ما✿ پیش ماهم بیاین