ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین‌‎کاری‌های سویل‌آی خانم (25) آدامس جویدن سویل‌آی قشنگم :)

1393/1/19 18:04
نویسنده : مریم خانم
398 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سویل‌آی خانم یاد گرفت که آدامسش رو بجوه و اون رو فوری (مثل شکلات) قورتش نده!

بار اول، یه نصفه آدامس (اندازه‌ی دهن کوچولوش قلب) بهش دادم و در عرض سی ثانیه قورتش داد. برای بار دوم، یه نصف آدامس دیگه بهش دادم و آدامس خودم رو بهش نشون دادم و گفتم: "ببین؛ نباید آدامستو قورت بدی." آبجی جونمش هم آدامس خودشو نشون سویل‌آی خانم داد و گفت: "منم دارم می‌جوم ببین؛ نباید آدامستو قورت بدی."

اون موقع توی آژانس بودیم و داشتیم جایی می‌رفتیم. برای همین موضوع آدامس سویل‌آی خانم فراموش شد.

حدود یک‌ساعت بعد، برای دخترام شیر خریدیم تا بخورن، سویل‌آی خانم وقتی نیِِِ شیر رو توش گذاشتم، آدامسش رو از دهنش درآورد و اصرار داشت که آدامسش رو بذاره توی دهن من خنده خنده خنده قهقهه

 

سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 18:04

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یک عدد کلوچه
23 فروردین 93 16:03
خدایی خوردن این تف تفیام یه کیفی داره نوش جونش آدامس قورت نداده
مریم خانم
پاسخ
قربون خنده‌هاتون برم عزیز دلم آره مزه داره چه مزه‌ای
نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
24 فروردین 93 10:54
بعد از عرض سلام حالا آدامس را در دهان خود پذیرا شدید یا خیر
مریم خانم
پاسخ
آدامس رو که بله؛ به قول مامان کلوچه جون، این تف تفی‌ها هم مزه‌ای دارن‌هــــــــــا