ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

ائل‌آیِ فعّال من !

1392/10/8 12:04
نویسنده : مریم خانم
267 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی ائل‌آی کوچیک بود، مثلاً دو سالش که بود، موقع کار کردن هی می‌اومد زیر دست و پای من و وقتی توی آشپزخونه بودم، همه‌ش نگرانش می‌شدم که نکنه یه وقت یه چیزی بریزم روی سرش، یا نکنه زیر پام بیاد و بیفتم روش، یا . . .

برای همین بهش می‌گفتم به مامان کمک کن! و ائل‌آی هم فوراً قبول می‌کرد. به این ترتیب، زیرسفره رو پهن می‌کردم روی زمین و سفره رو هم می‌انداختم روی اون. بعد یه‌دونه یه‌دونه بشقاب و قاشق و چنگال و هرچی که لازم بود می‌دادم دستش و او هم به سرعت می‌برد پرت (!) می‌کرد توی سفره و برمی‌گشت تا وسیله‌ی بعدی رو ببره. خوب بچّه‌م عجله داشت تا به مامانش کمک کنه  خنده  قهقهه  خنده

البته بد هم نبود نیشخند وقتی که کارم تموم می‌شد و می‌اومدم سر سفره، همه چیز سر سفره بود و من فقط باید غذا و آب و سالاد یا ماست یا هرچی رو که کنارش آماده کرده بودم، می‌آوردم.عینک

این یکی از بهترین لحظه‌های ما با هم‌دیگه بود و من همین‌جا از مامان طهورا که با یادداشت خودش این خاطره رو به من یادآوری کرد، تشکر می‌کنم.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یک عدد کلوچه
10 دی 92 12:01
ما نیز از مامان طهورا تشکر میکنیم
مریم خانم
پاسخ
خیلی مرسی ولی چرا؟؟؟