ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

یه خاطره از سوگند، دوست ائل‌آی من !

1392/9/6 16:26
نویسنده : مریم خانم
317 بازدید
اشتراک گذاری

توی سیستم آموزشی جدید، چند مدل املاء هست که یکی از اونا املای صحیح و غلط‌ه.  مطابق این روش املاء، دانش‌آموزا به یکی از والدینشون املاء می‌گن و اونی که املاء رو می‌نویسه باید کلمات مهم رو غلط بنویسه و بعد دانش‌آموز املاء رو اصلاح می‌کنه و از روی کلمات صحیح می‌نویسه یا بعضی وقتا با اون کلمات جمله می‌سازه.

هروقت که این تکلیف جزء تکالیف مدرسه ائل‌آی بود، من از زیر بار این املاء در می‌رفتم و اونو می‌انداختم گردن باباش! چشمک نیشخند

دوستم (مامان سوگند) تعریف می‌کرد که چند روز پیش وقتی سوگند از مدرسه برگشته بود خونه، به مامانش گفته بود که : "آبرومو پیش دوستام بردی! غلطای تو از همه‌ی مامانا بیشتر بود!"

به دوستم گفتم: "دقیقاً به خاطر همین موضوعه که من همیشه سعی می‌کنم نوشتن این املاء رو بندازم گردن باباش! بچّه‌ها توی مدرسه راجع به همه چی با هم صحبت می‌کنن!" خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
25 آذر 92 15:07
آبروی بنده خدارو نبر حالا