ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

سلام به همه؛ ما برگشتیم (البته امیدوارم) D:

1393/5/1 16:56
نویسنده : مریم خانم
495 بازدید
اشتراک گذاری

مدت طولانی بود که درگیر بودم و مشکلات مختلف از جمله اختلالات مبین‌نت و خراب شدن ماوسم (که حتی فرصت خرید رفتن هم نداشتم) .... و هم‌چنین مسائلی که یه مادر با دختر کوچولوی دو ساله‌ش، توی دوسالگی می‌تونه باهاشون درگیر باشه، باعث این وقفه طولانی بودن.

از دوستان عزیزم هم که توی این مدت نگرانم شدن و برام پیغام گذاشتن، هم سپاس‌گزارم و هم براشون آرزوی سلامتی و موفقیت و توی این ماه رمضونیه قبول طاعات دارم. بغل

ان‌شاءالله که دیگه از این وقفه‌ها برام پیش نیاد.

و

از اون‌جایی که وبلاگ دخترای من حکم دفترچه خاطرات داره، من سعی می‌کنم تا جایی که امکان داره، مطالبم رو به ترتیبی که اتفاق افتادن وارد کنم. در همین راستا مطالب زیر تازه هستن:

پیشونی سفیدهای دوست داشتنی D:

آذین بندی‌های شهر ارومیه به مناسبت عید 1393

13 به در سال 1393

منزل دایی شجاع 8 فروردین 1393

باغ آقاجون 6 فروردین 1393

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 19:04
سلااااااام چ وب نازی داری دوس جونیم ب منم سر بزن منتظرتماااااااااااااا