ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

وقتی ائل‌آی به دنیا آمد

1392/3/20 17:02
نویسنده : مریم خانم
580 بازدید
اشتراک گذاری

ائل‌آی روز چهارشنبه 25 آبان سال 84، ساعت یک و نیم بعدازظهر متولد شد.

فقط خدا می‌دونه که چقدر خوشحال بودم و بودیم. اون اولین نوه‌ی مامانم اینا بود. از طرف باباش هم اولین نوه‌ی دختر بود. توی فامیل آقای همسر، دختر خیلی کم داشتن. توی نوه‌ها هم که خیلی کمتر. برای همین ائل‌آی چشم و چراغ همه بود. هم خانواده و فامیل من و هم خانواده و فامیل آقای همسر.

اینم یه عکس از نوزادی ائل‌آی

نوزادی ائل‌آی (1)

بقیه‌‌‎ش تو ادامه‌ی مطلبه

ائل‌آی وقتی به دنیا اومد، چهار کیلو وزن داشت و 53 سانت قد. با این‌که وزنش خوب بود ولی به خاطر این‌که قد بلندی داشت، لاغرتر به نظر می‌اومد. ماشاءالله الآن هم به نسبت هم‌سن و سال‌هاش قد بلندتره. بوس

ائل‌آی تا سه ـ چهار روز نخوابید. روزا یکی دو بار چرت می‌زد ولی شبا تا می‌خواستیم چراغارو خاموش کنیم، گریه می‌کرد. تا صبح زُل می‌زد به نور لامپ. از روشنایی خوشش اومده بود.

ائل‌آی وقتی دو روزه بود موقعی که برای عوض کردن پوشکش بازش کرده بودم دستشو انداخت و نافش رو کَند. از نافش یکی دو قطره خون اومد. و من خیلی وحشت کردم. چقدر مادر شدن برای بار اول سخته. هر چقدر هم که دور و وری‌ها دلداری می‌دادن فایده نداشت. ساعت ده و نیم شب بود و من تنها کاری که تونستم انجام بدم (البته بعد از کلی گریه و زاری) این بود که به دکترش سرکار خانم دکتر قزوینی (متخصص کودکان) زنگ بزنم.

ایشون منو آروم کردن و بهم گفتن که نگران نباشم چون جای ناف داخل شکم نوزاد، همون موقع تولد بسته شده و و جای هیچ نگرانی‌ای نیست. اما اگه هنوز خیالم راحت نشده می‌تونم ائل‌آی رو صبح ببرم بیمارستانی که کار می‌کردن (چون فقط بعدازظهرها توی مطبشون هستن) تا اونو معاینه بکنن.

صبح فردای اون روز ما ائل‌آی رو بردیم پیش خانم دکتر و ایشون بعد از معاینه گفتن که: «من که گفتم چیزیش نیست. فقط خانم کوچولوی ما عجله داشته زودتر از دست نافش خلاص بشه همین.»

این موضوع بعد از به دنیا اومدن ائل‎‌آی، اولین تجربه‌ی گریه و نگرانی مربوط به مادر شدنم بود. که البته نگرانی شیرینی هم بود:

«نگرانی برای اونی که تو همه‌ی دارایی‌ش هستی و به جز تو هیچ کس رو نداره. کسی که فقط و فقط مال توست.»

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عسل
28 خرداد 92 21:34
یادش بخیر.....خیلی ناز و خیلی دوست داشتنی بود...از همون نوزادیش تا همین الانش که تو دل همه جا داره.......قربونش بره خالش
مریم خانم:
مرسی خاله عسل جونم.