ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

ائل‌آی خانم و برنامه‌ی عمو پورنگ! (2)

1392/12/20 11:08
نویسنده : مریم خانم
299 بازدید
اشتراک گذاری

ائل‌آی خانم روز چهارشنبه توی برنامه‌ی عموپورنگ شرکت کرد.

این عکس تیپشه توی برنامه عموپورنگ:

ائل‌آی خانم

 

و

دو سه دقیقه از فیلمش رو هم به محض این‌که آپلود کردم، این‌جا می‌گذارم. لبخند

 

طبق قول قبلی؛ اینم

فیلم 5 دقیقه‌ای عموپورنگ با حضور ائل‌آی خانم

البته توصیه نمی‌شه چون حجمش 30 مگابایته. مگر این‌که نصف شب دانلودش بفرمایین خجالت

شنبه 17 اسفندماه 1392 ساعت 19:17

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

aban91
18 اسفند 92 2:07
عزیزم...ماشالا به جمالش و نجابتش... خیلی دوست داشتنیه..بی صبرانه منتظر دیدن چند دقیقه ای (حتی) از فیلمش هستم.
aban91
21 اسفند 92 14:17
سلام سر ظهر گرفتم و الان دیدمش جاااااااااااااااااااااااااان ردیف جلو نشسته بود عزیزم...چقدر هم خانوم..ماشالله دست گلتون درد نکنه.... بچه ها رو ببوسید از طرف من...
مریم خانم
پاسخ
خواهش می‌کنم عزیزم. البته توی بالکن بالا، ردیف جلو نشسته بود و هزاران شاخه نثار قدم‌هاتون
aban91
22 اسفند 92 13:04
بله توی بالکن بالا بود ردیف جلو از همه ی بچه ها مودب تر بوداااااااااااااااا
مریم خانم
پاسخ
مرسی خاله جون نظر لطفتونه نسبت به ائل‌آی خانم ما
مامان امیرصدرا
27 اسفند 92 6:35
سلام ما که نتوانستیم ببینیمت ولی عکست خیلی خانومه خوشحال میشم به من هم سربزنید