ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

ائل‌آی خانم و برنامه‌ی عمو پورنگ!

1392/12/13 20:19
نویسنده : مریم خانم
314 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه، 14 اسفندماه 1392 ساعت 4 بعدازظهر، (یعنی فردا)

ائل‌آی خانم توی برنامه‌ی عمو پورنگ که از شبکه‌ی دو قراره پخش بشه

شرکت می‌کنه.

از همه‎‌ی دوستان دعوت می‌کنم که برنامه‌ی عمو پورنگ رو که مزین شده با حضور انور عینک ائل‌آی خانم ما، از دست ندن نیشخند

 

قدماتون سر چشم

البته ساعت پخش دقیقش 4:15 هست

آرم شبکه دو

و

عمو پورنگ 

 

سه‌شنبه 13 اسفندماه 1392 ساعت 20:19

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

aban91
13 اسفند 92 20:16
اما من از 3 کلاس دارم تا 8... چطوری ببینمش؟ کسی هم نیست برام ضبطش کنه می گم شما ضبطش کنین بعدا یه قسمتی که ائل‌آی جان هستش آپلود کنین برامون
مریم خانم
پاسخ
مرسی از پیشنهاد خوبتون تو فکر این بودم که برنامه به اون طولانی‌ای من چیکارش کنم؟ راست می‌گین این بهتره
مامان کیان جون
15 اسفند 92 3:27
سلام عزیزم چه دخملای خوشملو نازی دارین خدا براتون حفظشون کنه. وای کاش این پست رو زودتر دیده بودم.اخه من امروز برنامه عمو پورنگ رو دیدم..ولی به بچه ها توجه نکردم.حیف که از دیدن چه فرشته نازی بی نصیب موندم. مامان مهربون افتخار دوستی با ما رو می دین؟
مریم خانم
پاسخ
خواهش می‌کنم عزیزم و نثار قدم‌هاتون
aban91
15 اسفند 92 12:52
من می خوااااااااااااام ببینمممممممممممم
مریم خانم
پاسخ
چشم عزیزم چرا دیگه گریه می‌کنی؟
مامان معید
16 اسفند 92 0:06
چه اسمای قشنگی... خدا حفظشون کنه... من برنامه رو دیدم ولی چون افتخار آشنایی با شما رو نداشتم دقت نکردم... حتما خیلی بهش خوش گدشت.
مریم خانم
پاسخ
ممنونم خوش اومدین
aban91
16 اسفند 92 11:22
مرسی...منتظریم
مریم خانم
پاسخ
به روی چشم عزیزم