ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

ائل‌آی شوخ طبع من ! (2)

1392/9/20 1:02
نویسنده : مریم خانم
296 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش برای نهار دیر کرده بودم، کته درست کردم و یه کنسرو تن ماهی هم گذاشتم توی قابلمه تا بیست دقیقه‌ای بجوشه.

ائل‌آی که خیلی گرسنه‌ش بود، اومد و گفت: «مامان! من خیلی گشنمه! می‌خوای تن ماهی رو یه همی بزنم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!»

قهقههخندهنیشخندخندهقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام
24 آذر 92 12:36
مگه کنسرو رو ریخته بودی تو آب جوش؟؟؟
مریم خانم
پاسخ
نه با همون قوطی کنسروش انداخته بودم توی آب تا بیست دقیه بجوشه. برای همین خنده‌دار بود چون ائل‌آی می‌خواست قوطی کنسرو رو هم بزنه!!!
الهام
25 آذر 92 15:03
هااااااااااااااااا