ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

مکالمه‌ی ائل‌آی من با دوستش !

1392/8/12 0:13
نویسنده : مریم خانم
352 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با دوستان خانوادگی‌مون رفته بودیم بیرون. توی راه برگشت، ائل‌آی با دوستش (سوگند) مشغول صحبت بودن که یه مقداریش رو من شنیدم:

سوگند: « اَ اَ اَ ه . . . نگاه کن ائل‌آی؛ اونجا نوشته رب گوجه فرنگیِ ..... ، تاریخ مصرف ندارد ! ! ! ! ! »

ائل‌آی: « ههعععین . . . وای . . . تاریخ مصرف نداره ! ! ! ! ! »

بعد من رو صدا کردن و ائل‌آی گفت: « مامان . . . تعجب »

گفتم: «بله مامان ؟ ! متفکر » 

گفت: «دیگه رب گوجه فرنگی ..... نخریم ها ! ! ! ! ! »

من: « چرا مامان ؟ ! »

ائل‌آی: « آخه نوشته تاریخ مصرف نداره ( ! ) . . . حتماً خرابه ! ! ! ! ! »

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یک عدد کلوچه
15 آبان 92 17:44
خوب بچه راست میگه والا...آخه این چه تبلیغیه...
الهام
17 آبان 92 12:03
از کجا این مطلبو خونده عایا؟؟؟
مریم خانم
پاسخ
دورتادور میدون انقلاب تبلیغ رب گوجه فرنگی چین چین بود!
اشپزی من در کانادا
18 آبان 92 3:20
دوست گلم لینکتون رو در سایت وارد کردم تا بفیه مامانا هم از این مطالب قشنگ استفاده کنند .امیدوارم این دو تا ماه کوچولو هر روز درخشانتر بشن در اسمون زندگیتون.
مریم خانم
پاسخ
ممنونم. و خیلی به من لطف کردین.
نیو
21 آبان 92 15:58
سلام خانوم خوشگله دخترات خیلی نازن خدا نگهشون داره واست ائل ای جان که ماشالا داره واقعا کوچولوتم خوردنیه
مامان مرمر
25 آبان 92 1:23
تولدت مبارک
مامانی درسا
25 آبان 92 1:34
عزیز دل تولدت هزاران بار مبارک انشاالله دستان مهربون خداوند همیشه نگه دارت باشه