ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

باغ آقاجون 6 فروردین 1393 و شیرین کاری‌های سویل‌آی خانم (30) سویل‌آی خطرناک ما O-o

1393/2/30 19:08
نویسنده : مریم خانم
554 بازدید
اشتراک گذاری

روز 6 فروردین 93، با بابا و خانواده‌شون رفتیم باغ آقاجون. این عکسا مربوط به اون روز هستن.

 

شکوفه‌های بهاری و "ماه"های من

شکوفه‌های بهاری و ماه‌های من

 

بازم عکس هست و البته به همراه یه شیرین کاری از سویل‌آی خانم

زنبوری که سویل‌آی خانم کشته!

 

که توی ادامه‌ی مطلب هستن و توصیه می‌کنم حتماً ببینین. چشمک

 

 

و اما شیرین کاری سویل‌آی خانم:

سویل‌آی توی آلاچیق، پیش من نشسته بود. یک لحظه برگشتم و دیدم یه چیزی رو داره می‌کنه توی دهنش که بخوره! خوشمزه

 

بهش گفتم اون چیه مامانی؟ سوال

از دهنش درآورد تا به من نشون بده متفکر

 

اون چیز از دستش افتاد زمین و خواست که دوباره برش داره متنظر

 

دستشم چون تازه کباب خورده بود و هنوز هم داشت می‌خورد، چرب و چیلی بود عینک

 

بالاخره معلوم شد که چی توی دستش داره تعجب

 

اینم همون چیزیه که توی دست سویل‌آی خانم بود خطا

زنبور بیچاره

 

بله

قضیه از این قرار بود که قبل از نهار جای شما خالی، تخمه آفتابگردون نوش جان کرده بودیم و وقتی داشتیم نهار می‌خوردیم، یه زنبور زرد اومد و دور ما می‌چرخید. بعد از دو ـ سه دقیقه، دیگه زنبوره رفت. (البته این چیزی بود که من فکر کردم آرام)

وقتی برگشتم سمت سویل‌آی تا بهش لقمه بدم، دیدم داره یه چیزی می‌خوره. که شرح معکوسش ( خندونک ) رو همین بالا ذکر کردم؛ منظورم اینه که هر چیزی که خودم دیدم، این‌جا هم نشون دادم!

سویل‌آی خانم اون زنبور بدبخت رو گرفته بود و سرش رو از دمش جدا کرده بود و چون قسمت دمش شبیه تخمه بوده، فکر کرده بود که خوردنیه و اگر من چند ثانیه دیرتر دیده بودمش، اونو خورده بود.

از خطرات و عوارض خوردن دم زنبور که نیشش هم اون‌جاست، اطلاعی ندارم؛ فقط می‌دونم که خدای مهربون خیلی به ما رحم کرد. خدایا شکرت

 

لازم نیست که توضیح بدم که در این‌جا «معکوس» اسم مفعول از «عکس‌دار» هست؟؟؟  شاید هم می‌تونستم بگم «مُعَکَّس» چشمکخندونکزیبا خنده خنده خنده

پسندها (1)

نظرات (0)