ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

شیرین شکرهای من(!)

1392/11/8 16:11
نویسنده : مریم خانم
352 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس که یکی دو هفته‌ پیش (دوشنبه 23 دی 1392) گرفتم لبخند

1- ائل‌آی خانم گل من همراه آبجی کوچولوش سویل‌آی قلب

ائل‌آی و سویل‌آی

 

2- ائل‌آی خانم عزیز من ماچ

ائل‌آی خانم خانما

 

3- این‌جا سویل‌آی خانم خیلی خانمه عینک

سویل آی خانم

 

اگر دوست داشتین، بقیه عکسا رو توی ادامه‌ی مطلب ببینین مژه

4- شیطنت از چشم سیاش می‌ریزه نیشخند

سویل آی شیطون بلا

 

5- ائل‌آی خانم مهربون من قلب

ائل آی مهربون من

 

6- سویل‌آی خانم داره بوس می‌اندازه ماچ

سویل آی

 

7- بچّه‌م با کلاسه خوب؛ دستشو گذاشته روی دستش عینک  تازه داره شعر هم می‌خونه (البته به سبک خودش)

سویل‌آی با کلاس من

 

8- چه مهربونه بغل سویل‌آی خانم من نی‌نی‌شو گذاشته روی پاش داره بهش لالایی می‌گه مژه

لالایی سویل‌آی خانم

 

9- امان از این شیطونی‌هاش خنده

سویل‌آی شیطون و بلا

 

10- سویل‌آی خانم و آبجی جونم مهربونش ائل‌آی خانم قلب بغل ماچ

ائل آی و سویل آی

سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 16:11

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ائل‌آی
8 بهمن 92 22:05
چه عکس های قشنگی
مامان بهار،مهرنگار
9 بهمن 92 21:13
قربون اوون خنده هاش.عزیزم.خیلی عکسای نازی بود.
مریم خانم
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون
ساناز
16 بهمن 92 0:55
عكساي قشنگي بود خوشحال ميشم بهم سر بزني