ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

ائل‌آی خانم؛ یاور آب‌خوری

1393/7/12 19:25
نویسنده : مریم خانم
734 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم به خاله عسل می‌گفتم که ائل‌آی خانم من یاور آب‌خوری شده.

خاله عسل هم پرسید که خب اون‌جا چی‌کار می‌کنه؟ لابد مسئولیتش اینه که بعد از این که زنگ خورد دیگه نذاره که کسی آب بخوره خنده

گفتم نمی‌دونم ولی احتمالاً یه مسئولیتی داره که اون‌جا گذاشتنش دیگه!

بعدش رومو کردم به سمت ائل‌آی و پرسیدم: ائل‌آی جان یاور آب‌خوری باید چی کار کنه؟

ائل‌آی گفت: هیچی فقط اون‌جا وایمیستیم!!!

من و خاله عسل و بابا خنده خنده خنده

.

.

.

.

.

.

.

بعد یکی دو دقیقه که حواسش از تلویزیون خلاص شد گفت که باید اسم اونایی رو که با دست آب می‌خورن، یادداشت کنن. ولی خُب این کار رو هم یاور دوم انجام می‌ده خنده قه قهه خنده

پسندها (2)

نظرات (3)

بابای ملیسا
12 مهر 93 22:37
با سلام . ضمن تبریک عید سعید قربان و آرزوی تندرستی و صحت و سلامت برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با موضوع تولد و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمایی خود و ثبت یک یادگاری ، این جشن رو برای دخترم خاطره انگیزتر و زیباتر کنید. منتظر حضور شما هستیم.
نی نی عکس
24 مهر 93 17:16
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
مامان جون
5 آذر 93 5:33
خخخخخخ....... خاله جون واقعا خسته نباشی مسئولیتت خیلی سنگینه