ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

بلاتکلیفی ائل‌آی خانم!

1393/6/14 20:44
نویسنده : مریم خانم
857 بازدید
اشتراک گذاری

داشتیم با ائل‌آی راجع به حجاب صحبت می‌کردیم و من داشتم بهش توضیح می‌دادم که حجاب باید صحیح و به اندازه باشه. مثلاً اگه قراره آدم حجاب داشته باشه، باید تکلیفشو با خودش مشخص کنه. یا می‌خواد حجاب بگیره و یا نمی‌خواد حجاب بگیره. منظورم این بود که اگر خواستی حجابت رو رعایت کنی، باید پیش همه‌ی نامحرم‌ها حجاب کنی چه توی خونه و چه بیرون از خونه. و یا این‌که اگر قراره یه شال سرت بندازی که فقط روی کلیپستو بپوشونه و موهات بمونن بیرون، بهتره که بدونی از نظر من این حجاب صحیحی نیست. ولی تصمیم با خودته.....

.

.

.

.

بعد از کلی سخنرانی من، ائل‌آی خانم گفت: «مامان من تکلیفمو مشخص کردم. ... من شال نمی‌کنم من روسری می‌کنم!!!» خنده قه قهه خنده قه قهه خنده

 

 

 

 

و

دوست نازنینم، خانم نگارای عزیز مدیر وبلاگ چی نپوشیم؟ به نکته‌ی مهمی در رابطه با عقب افتادن از برنامه‌ها اشاره کردن به اصطلاح I've fallen off the wagon ؛ دوست داشتم شما هم بخونین آرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده (هی دی)
26 شهریور 93 17:48
ای جانم عزیزم خب بچه تصمیم گرفته دیگه ماشالا ماشالا دخترای نازی دارید خدا حفظشون کنه
مریم خانم
پاسخ
عزیزم ممنونم که اومدین. بله دیگه خودشو از بلاتکلیفی نجات داده خیلی ممنونم شما هم خوشبخت باشین و هزاران شاخه نثار قدم‌های شما