ائل‌آی خانمائل‌آی خانم، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
سویل‌آی خانمسویل‌آی خانم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
ایشیل‌آیایشیل‌آی، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

یه آسمون با سه تا ماه

اوقات فراغت تابستانی ائل‌آی خانم!

1393/5/19 13:54
نویسنده : مریم خانم
642 بازدید
اشتراک گذاری

ائل‌آی خانم رو برای این‌که تابستونه و حوصله‌ش سر نره، توی یه کلاس ثبت نام کردم.

بعد از جلسه اول کلاسش که برگشته بود خونه، خیلی ذوق‌زده و خوش‌حال، اومد و به من گفت: «مامان! آخر این کلاسا قراره منو ببرن مالزی!»

 

این هفته که عروسی دعوت بودیم و مهمان هم داشتیم، (چون دلش نمی‌خواست بره کلاس) گفت: «مامان! من دیگه نمی‌خوام برم مالزی!!!» خنده قه قهه خنده قه قهه

 

 

توضیح مختصر این‌که: این کلاسا قراره که توی سیزده ترم برگزار بشن و در انتها اگر بچّه‌ها سرعت عمل مناسبی داشته باشن، قراره که توی مسابقاتش شرکت کنن و برنده‌ها رو برای رقابت‌های جهانی که در مالزی انجام می‌شه، دعوت کنن! آرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهار
20 مرداد 93 11:17
الهی ،چه ناز حرف زده.
مریم خانم
پاسخ
عزیزم خوب شد که اومدین. من رمز شما رو ندارم ها. برای همین نمی‌تونستم سر بزنم و حال مهرنگارجون رو بپرسم چون حتی قسمت نظرات هم رمزیه. روشو ببوسین.
بهمن
20 مرداد 93 19:41
مالزی و اینا وعده ی سر خرمنِ
مریم خانم
پاسخ
نه سر خرمنِ سر خرمن که نیست اینا کلاسای «یوسی مَس»، محاسبات با چرتکه و بعدش محاسبات ذهنیه برای ضرب و تقسیم‌های دو رقمی و چهار رقمی و ... بعد از سیزده ترم پول دادن و کلاس رفتن، هر دانش‌آموزی که بتونه سرعت عمل بالایی داشته باشه، می‌تونه به مسابقات راه پیدا کنه، که البته فکر می‌کنم هزینه‌هاشو باید والدین پرداخت کنن
سیده نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
28 مرداد 93 9:41
با خوندن ابتدای جوابی که به (بهمن) دادید، گفتم چه عالی. بعد با خوندن جمله ی آخر، نمی دونستم هنوزم عالی هست یا نه؟!
مریم خانم
پاسخ
اگه پولش باشه و به خاطر پارتی‌بازی نشه رفت، خیلی ناراحت‌کننده‌ست ولی این‌جوری حداقل جای شکر داره!